Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Barbara Ham - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Barbara Ham - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

26 Juni 2008 | Nederland, Tilburg

Eindelijk is het zover! Donderdag over een week zal ik in het vliegtuig zitten en begint mijn "reis ronde wereld"! Waar ga ik zoal naar toe? De route zal er ongeveer als volgt uit gaan zien maar kan natuurlijk altijd nog afwijken.

Eerst vlieg ik via Madrid naar Buenos Aires waar ik Nathalie zal opzoeken, zij loopt daar stage. Een dag of 4 blijf ik daar voor ik vervolgens door vlieg naar Quito. De hoofdstad van Ecuador. Hier zal ik Susan ontmoeten, haar heb ik via een forum hier leren kennen en met haar ga ik dan ook de eerste tijd de reis beleven!

Daarna staan op de planning: De rest van Ecuador, Peru, Bolivia, paaseiland, Nieuw Zeeland, Australië, Hong Kong en verder wat ik op mijn pad tegen kom!

Gedurende de tijd in het buitenland is het wel de bedoeling om af en toe eens een verhaaltje te tikken en foto's te plaatsen. Soms zal het wat vaker lukken en soms wat minder. Ik zal proberen om dat ook iets van de omgeving/land erbij te noteren. Natuurlijk is het altijd leuk om iets van jullie te horen!

Dit was dan het eerste verhaaltje en er volgen er vast nog meer!

  • 26 Juni 2008 - 21:03

    Richard:

    Goede reis! Veel plezier! Ik ga je stukjes regelmatig lezen!

  • 26 Juni 2008 - 21:15

    Eddie:

    Hey Barbara!

    Geniet van je wereldreis!

  • 26 Juni 2008 - 21:23

    Marleen:

    Ik heb me aangemeld! Maar ik zie je natuurlijk eerst morgen nog gewoon ;) x Marleen

  • 26 Juni 2008 - 21:33

    Floortje :

    H.aaii zus!
    Jammer dat ik niet uitga anders had ik je nog wel even kunnen zien, maar veel plezier mee je reis en hoop genoeg te horen!
    xx

  • 27 Juni 2008 - 14:10

    Miepke:

    He barbara.
    Ik heb me meteen aangemeld!
    ben nu al benieuwd naar al je reisverhalen, en wat je allemaal gaat meemaken...
    ontzettend veel plezier en geniet er van!
    kus El

  • 27 Juni 2008 - 14:46

    Henke:

    Hoi Barbara

    Heel veel plezier op je wereldreis!
    Leuk dat ik je vorige week nog even tegenkwam in de trein!

    Groetjes, Henke

  • 27 Juni 2008 - 15:07

    Jesse:

    Hey Barbara!

    Véél plezier hé! :D
    Ik zal je reisje ook eens gaan bijhoudenn :P

    Ciao, Amigos, Bye, Later :P

  • 28 Juni 2008 - 17:55

    Wendy:

    Heel veel plezier!!!! Geniet ervan!

    Liefs
    Wendy

  • 28 Juni 2008 - 19:51

    Roef:

    Hoi Barbara, Heel veel plezier en wel je website blijven updaten!! Geniet met mate :-) groetjes Roef

  • 30 Juni 2008 - 15:43

    Ine Oomen:

    Hoi Barbara

    Kaai leuk dat je deze pagina hebt aan gemaakt.
    Ik zal er zeker op kijken om jou avonturen te volgen. Ik wens je daarom ook een super reis toe, en geniet ervan je droom gaat eindelijk uit komen.

    Veel liefs van mij en tot over een klein jaar.
    Ine

  • 01 Juli 2008 - 21:19

    Daan:

    Nou Barbara! Ik ben er klaar voor, jij ook volgens mij. Dus begin maar:D Ik lees wel wat er gebeurd.

    Veel plezier

  • 02 Juli 2008 - 20:25

    Janneke:

    Heej Barbara!!

    Wat gaaf dat je zo'n reis gaat maken! Da's echt wel een droom die uitkomt, denk ik zo! Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Heel veel plezier gewenst en geniet lekker van alles wat je gaat zien en beleven!

    -xxx- Janneke (oud-schoolgenootje, Pr. Bernhard :))

  • 04 Juli 2008 - 16:57

    Isabelle:

    Heey!

    Ben je goed aangekomen in Buenos Aires? En hoe bevalt het je daar nu? Vandaag mijn laatste stage dag gehad, ga nu van mijn vakantie genieten en centjes verdienen :)

    Veel plezier in Argentinie.

    xx Isa.

  • 07 Juli 2008 - 16:49

    Liz:

    Hey Barbara

    Hoe is het?
    Ben je al een beetje bijgekomen van de lange reis?

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbara

Actief sinds 20 Feb. 2008
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 58623

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2017 - 28 December 2017

Patagonië en Colombia tot Nicaragua en Honduras

20 September 2014 - 16 Oktober 2014

Sydney, West-Australië en Hong Kong

09 November 2013 - 07 December 2013

India en Nepal

05 September 2010 - 25 September 2010

Alaska en Canada

03 Juni 2008 - 18 April 2009

Wereldreis

Landen bezocht: