Foto's Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Barbara Ham - WaarBenJij.nu Foto's Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Barbara Ham - WaarBenJij.nu

Foto's Malaysia

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

10 Maart 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle berichtjes! Echt heel leuk om iets te horen op mijn verhaaltjes!

Zoals beloofd de foto's van Malaysia. Ik stuur ze nog niet van ons tropisch eiland Langkawi. We hadden echt niet gedacht dat dit zon voor ons luxe eiland was en voelen ons echt verdwaald! Beetje onwennig dus. Morgen gaan we hier weer weg en daarna zal k de fotos laten zien maar jullie mogen best wel googlen!

Hierbij de foto's:

Kuala Lumpur (gedeelte hadden jullie al gezien):

Melaka:

Taman Negara:

Cameron Highlands:

Penang:

Zo, dit was het weer. Morgen pakken Lisa en ik de trein naar Bangkok. We zullen niet lang in Thailand blijven, hoogstens een dag of 3 want Thailand is voor ons beiden geen bestemming momenteel. Omdat we graag over land willen reizen nemen we de trein van Alor Star in Malaysie naar Bangkok. Een rit van 19 uur ongeveer.

Daarna dus weer nieuwe verhaaltjes en de beloofde fotos van dit luxe resorteiland Langkawi. Ik vind het toch een prachtig eiland Martine! We hebben 2 dagen fantastisch onszelf in het zweet gewerkt!

Groetjes allemaal en succes met het lenteweer!

Barbara

• 10 Maart 2009 - 13:25

Daan:

Dat zijn er veel! Al lang geen bericht meer achter gelaten, sorry:( Maar dan bij deze nog! Je ziet echt veel te veel:P Ik wil ook gaan :D

Veel plezantjes nog en tot spreeks

xx Daan

• 10 Maart 2009 - 18:32

Miepke:

he bar,

wooooooowww wat gaaf maleisië!!!!
    ik ga zo je berichtjes nog ff bijlezen, te lang niet meer gedaan, dus kan ik weer ff genieten.
    mocht je tijd (en zin) hebben wil je me dan wat goeie tips sturen voor malaysia!! het begint egt te kriebelen als ik de foto's zie.
    thailand 3 dgn?? ben benieuwd wat je ervan vind!

ik lees het allmeaal wel
    kus El