Plannen gewijzigd vanuit Sydney --> Op naar Bali! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Barbara Ham - WaarBenJij.nu Plannen gewijzigd vanuit Sydney --> Op naar Bali! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Barbara Ham - WaarBenJij.nu

Plannen gewijzigd vanuit Sydney --> Op naar Bali!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

15 Februari 2009 | Australië, Sydney

Hoi allemaal!

Alles goed? Inmiddels weer terug in de sneeuw heb ik gehoord?! Carnaval komt eraan he. Drinken jullie ook een biertje voor mij? Wil wel alle fotos doorgestuurd krijgen! En denk erom, gedraag je daar he!

Ik zit inmiddels in Sydney. Heb een hele leuke tijd in Darwin gehad en zal die niet meer vergeten. De laatste avond heeft iedereen me gezelschap nog gehouden in de Vic tot ik moest gaan voor mijn vlucht naar Sydney. Met de shuttlebus naar het vliegveld en een nachtvlucht van 00.45 - 06.30 uur met daarin wel 1,5 uur tijdsverschil. Ben nu dus terug naar de 10 uur verschil met Nederland.

In Sydney is het nog hetzelfde als toen ik hier wegging precies 3 maanden geleden, nu ik erover nadenk heb ik toch nog best lang rondgetourd! Het regent nog steeds, het is weer koud, ongeveer 20 graden, mijn lange broek en trui moeten weer uit de tas en zelfs sommige mensen in het hostel zijn nog dezelfde! Diezelfde middag zou ik al moeten werken dus besloot nog een aantal uur te gaan slapen.

In de middag had ik de manager nog steeds niet gezien en besloot maar verder te slapen. Dit nog een nacht ook volgehouden. Volgende dag zag ik eindelijk de manager en kreeg ik te horen dat degene die ik zou vervangen pas in juni weg zou gaan. Beetje vervelend omdat ik speciaal vanuit Darwin terug naar Sydney kwam hiervoor. Was ook echt kwaad op hem en vroeg wat nu. Daar had ie niet echt een antwoord op dus maakte ik mijn eigen plan.

Ben nog niet echt klaar om naar huis te gaan en ik weet dat als dat niet klaar genoeg voelt ik zo snel mogelijk weer terug naar het buitenland wil. Heb besloten dit land te verlaten, het is nooit mijn favoriet geweest sinds ik hier ben (iedereen zegt omdat ik Zuid Amerika al heb gezien en dat echt wel veel mooier moet zijn, ik weet het niet, misschien had ik het andersom moeten doen) Ik heb gedaan en gezien wat ik kon doen en een superleuke tijd gehad, maar het is tijd om te gaan hier.

Mijn vlucht heb ik zaterdag geboekt, ik ga naar Bali! Jaja, was op het idee gebracht toen ik in Darwin zat, vanuit daar was het zoooo goedkoop! Wil Bali en wat eilanden eromheen bezoeken, heb wel maar een week gepland. Daarna heb ik al een volgende vlucht geboekt naar Maleisie (het vaste land gedeelte) en wil ik dus toch aan Azie gaan beginnen. Velen weten dat dit al halverwege Australie in mij op was gekomen maar omdat de auto voor heel veel problemen had gezorgd zou het me misschien niet helemaal meer gaan lukken. Nu ga ik het toch proberen en zie ik wel hoever ik ga komen. op naar een nieuw avontuur dus!

Morgen vermaak ik me nog een dagje met wat mensen die ik tijdens mijn tours heb leren kennen in Sydney en zal ik vooral afscheid van hun nemen. Dinsdagochtend om 09.00 uur zal ik via Brisbane naar Denpasar vliegen.

Wat houdt dit nog meer in? Dat ik geen telefoonnummer meer heb! Mijn Nederlandse nummer is verlopen (abonnement is afgelopen) en mijn Australische nummer werkt niet overzees. Probeer dit dus ook niet meer vanaf dinsdag! Tot die tijd mag het want ik moet mijn credits opmaken, maar daarna zal ik niets meer ontvangen! Bereiken kun je me op mijn email!

Dit is dus mijn laatste berichtje vanuit Australie!

Liefs,
Barbara

  • 15 Februari 2009 - 09:35

    Miepke:

    he barbara,
    wat gaaf zeg dat je naar bali gaat! ben er zelf ook geweest en het is egt geweldig daar!!! je gaat je daar denk prima vermeaken, veel cultuur en natuur dingen te zien daar, maar je kunt er ook goed feesten :) en er zitten veel backpackers dus dat ik ook erg gezllig.
    weet je nu ook al welke andere landen je gaat bezoeken in azie?? azie is egt moooooi :)
    nou enjoy your time in Bali...

    ciao
    x El

  • 15 Februari 2009 - 10:46

    Debralee:

    Hee Barbara,

    Leuk dat je blijft doorreizen en richting de Indische eilanden gaat! Ben benieuwd wat je daar allemaal gaat meemaken aan avonturen, ik blijf het allemaal lezen :D Veel reisplezier!!!

    Groetjes van Debralee

  • 15 Februari 2009 - 12:01

    Sammy:

    Dan toch die (hopelijk wijze) beslissing genomen om nog een stuk ZO-Azie mee te pikken. Zal wel een goede keuze zijn denk ik. Maar wordt waarschijnlijk wat minder feesten en drinken. Misschien ook niet zo slecht voor het lichaam...

    Amuseer je daar nog,

    Sammy

  • 15 Februari 2009 - 19:04

    Coen En Irene:

    Goed plan om naar Bali te gaan,wij zijn er een aantal jaren terug ook geweest en vonden het fantastisch,probeer zo lang mogelijk door te reizen het is de tijd van je leven.
    Een tip als je op Bali bent,ga ook even naar het kunstenaarsdorp Ubut,Zeker de moeite waard.
    Genieten erg van je verhalen en zijn ook wel een beetje jaloers.
    Hebben besloten om volgende winter te gaan reizen door Afrika duurt nog wel lang maar voorpret is ook prachtig.
    Veel plezier op Bali en wachten op het volgende bericht met misschien een paar foto's
    Groeten Coen en Irene


  • 15 Februari 2009 - 19:33

    Coen En Irene:

    Goed plan om naar Bali te gaan,wij zijn er een aantal jaren terug ook geweest en vonden het fantastisch,probeer zo lang mogelijk door te reizen het is de tijd van je leven.
    Een tip als je op Bali bent,ga ook even naar het kunstenaarsdorp Ubut,Zeker de moeite waard.
    Genieten erg van je verhalen en zijn ook wel een beetje jaloers.
    Hebben besloten om volgende winter te gaan reizen door Afrika duurt nog wel lang maar voorpret is ook prachtig.
    Veel plezier op Bali en wachten op het volgende bericht met misschien een paar foto's
    Groeten Coen en Irene


  • 15 Februari 2009 - 19:39

    Jettie:

    heey!\
    klinkt goed! ben benieuwd hoe je het gaat vinden!
    ik ga komen weekend carnavallen in tilburg maar je bent er niet! volgend jaar weer :)
    veel plezier weer! liefs jet

  • 16 Februari 2009 - 11:48

    Joyce:

    Wat gaaf, meid!! ;)
    Doe je goed... ben benieuwd hoe het je vergaat.. Blijven de verhalen netjes op de voet volgen!! :)

    P.s. die mail was dus van mij!! nu weet je het wel hé? ;)

    Greetz uit wijchen

  • 16 Februari 2009 - 12:24

    Richard:

    Leuk, Bali! Mooi eiland, aangename temperatuur. Veel plezier daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbara

Actief sinds 20 Feb. 2008
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 58493

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2017 - 28 December 2017

Patagonië en Colombia tot Nicaragua en Honduras

20 September 2014 - 16 Oktober 2014

Sydney, West-Australië en Hong Kong

09 November 2013 - 07 December 2013

India en Nepal

05 September 2010 - 25 September 2010

Alaska en Canada

03 Juni 2008 - 18 April 2009

Wereldreis

Landen bezocht: