Van Adelaide door de Outback naar Alice Springs! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Barbara Ham - WaarBenJij.nu Van Adelaide door de Outback naar Alice Springs! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Barbara Ham - WaarBenJij.nu

Van Adelaide door de Outback naar Alice Springs!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

04 Februari 2009 | Australië, Alice Springs

Hoi allemaal!

Hier weer een berichtje van me zodat jullie volgende week niet ineens weer ellendig lange verhalen krijgen. Nu zal ik het ook kort houden. Heb ontzettend veel meegemaakt tijdens een tour van 7 dagen door de Outback. Ik denk dat de foto's jullie het meeste zullen zeggen, onder elke foto staat zoals altijd weer wat er op de foto staat. Die vind je hieronder.

Deel 1:
http://www.facebook.com/album.php?aid=75521&l=5e366&id=627585912

Deel 2:
http://www.facebook.com/album.php?aid=77206&l=db063&id=627585912

Deel 3:
http://www.facebook.com/album.php?aid=77208&l=a9d54&id=627585912

We hebben voornamelijk de eerste dagen in de bus gezet en in totaal deze week ruim 3200 km afgelegd. De laatste dagen zijn we wat meer gaan doen en wandelen. Natuurlijk hebben we alle hoogtepunten onderweg gezien. Heel veel woestijn, wellicht wat groener als normaal omdat het heel veel geregend heeft afgelopen weken. Gelukkig was het tijdens onze tour droog en gemiddeld toch wel 40 graden overdag en ruim 30 graden in de nacht. 2 nachten hebben we in een hostel geslapen en de rest buiten in een swag.

De groep was supergezellig en we hebben dan ook nog 2 avonden gezamenlijk doorgebracht in Alice Springs. De gids was ideaal, vertelde heel veel en zorgde voor prima eten en entertainment.

Ik zal jullie dus de lange verhalen besparen. Morgen ga ik weer voor een week de Outback in richting Darwin. Volgende week dus weer fotos en een verhaaltje :D Mochten jullie mijn trip van nu exact willen lezen, vraag dan later om mijn dagboek!

Nog even Joyce, om terug te komen op je vraag wanneer ik naar huis kom, ergens eind april ben ik weer terug in Nederland als het goed is. Tot die tijd plan ik een eind raak en wijzig ik de plannen steeds weer! Nog niets concreets over te zeggen dus. Nu moet je op het werk maar lekker fotos kijken en niet teveel lezen, fotos zeggen mij vaak al meer!

Besos!
Barbara

  • 05 Februari 2009 - 07:09

    Moniek:

    Hai Barbie!!

    Hier fftjes in berichtje vanaf kantoor.. ben nu nog ff de enige dus kan ik eindelijk op me gemakje al je verhalen lezen en de fotows kijken! Ziet er egt zooo gaaf uit! Ik zie wel dat ik iets mis! Haha! Gelukkig is het thuis ook erg gesellig.. denk dat ik mijn tijd in aussie flink ingehaald heb qua wijntjes! ;) Jij daar zeker nog steeds aan die vieze ghun of hoe je het ook schrijft? Of heb je inmiddels nog wat anders gevonden?! ;) Nja drink iig maar een lekkere fles Passion pop van me! Doei Doei en heel veel plezier in de Outback! Enne wel fotows maken van het landschap van de film he! ;) Lfs!

  • 05 Februari 2009 - 12:50

    Floortje:

    H.aaii Barbara,
    nog eventjes en je komt terug :D!
    Echt lang geleden dat ik jou gezien heb!
    Maar jou foto's zijn echt zo gaaf, en mooi niet normaal.
    Kun je een keer voor mij een paar mooie foto's maken van helder blauwe zee?
    Of zonsondergang?
    Ik hoor het wel.

    xx

  • 05 Februari 2009 - 13:36

    Henke:

    Gave / mooie foto's weer zeg! En ik zit hier maar zielig aan m'n onderzoeksstage te werken... Nee hoor, is ook wel weer leuk! Vanavond afgesproken met de meiden met wie ik in Ghana was! Dat zal dus wel gezellig worden!
    Lieve groetjes, Henke

  • 08 Februari 2009 - 11:34

    Sammy En Karen:

    Hei,

    Wij zijn intussen alweer een maandje terug in Belgie. En buiten alle verwachtingen valt het goed mee hier. De eerste dagen voelde het gewoon goed om terug thuis te zijn. Maar intussen zitten we toch alweer in de oude (werk-)sleur. Het plan blijft om binnen een paar jaar weer eens langer weg te gaan, richting ZO-Azie, Australie, Nieuw-Zeeland. Je blog komt dus nog van pas.

    Geniet nog met volle teugen van de laatste maanden. En kijk uit dat je niet opgebrand of overstroomd wordt! We volgen je op de voet...

    Groetjes,
    Karen en Sammy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbara

Actief sinds 20 Feb. 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 58504

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2017 - 28 December 2017

Patagonië en Colombia tot Nicaragua en Honduras

20 September 2014 - 16 Oktober 2014

Sydney, West-Australië en Hong Kong

09 November 2013 - 07 December 2013

India en Nepal

05 September 2010 - 25 September 2010

Alaska en Canada

03 Juni 2008 - 18 April 2009

Wereldreis

Landen bezocht: